Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Mayamama - 1 mars 2009 23:05

Här litet bilder från när Maya ÄNTLIGEN fått komma hem! Vilken lycka det var även om det innebar att vi fick gå upp i ottan på kisspromenader (som inte alls alltid blev kisspromenader utan bara svin-ottan-promenader-utan kissning!) och torka upp saker och ting från golven!



Här ville hon ligga och myssova litet efter att hon just kommit hem och sniffat sig igenom alla rum! Och jag kände mig som om jag blivit millionär!



Första veckan hemma VAP:ade jag (Vård Av Puppy) och vi lekte mycket, sov mycket och torkade mycket kiss!




När Maya var nyfödd hade hon Doktor-Spock-öron som stod rakt ut. Sedan fick hon flappöron som hängde rakt ned som på en tax men allteftersom hon blev större började öronen att ställa sig upp så där litet halvt som Staffeöron ska, så kallade rosenöron. När hon var nio veckor hade dock bara högerörat ställt sig upp och vi undrade nog om hon skulle se så där skev ut om öronen resten av livet! Inte för att det skulle göra så mycket för hon är ju hur charmig som helst!



Ibland var hon stilla i flera sekunder så att matte kunde passa på att ta en närbild också!


Och så blev man såå trött att man måste sova ett tag igen!!

Av Mayamama - 1 mars 2009 13:10

Kollad jus igenom mina Larsontidningar och kom då åter igen på två gamla skämtgodingar som jag inte tänkt på på länge, först har vi här Dan Piraro. Det är roligt när själva tecknaren ser lika knäpp ut som sina teckningar!! Alltså detta ser jag som något positivt!



dan-piraro-photo1.jpg









































 




 

Av Mayamama - 1 mars 2009 13:03


Och här har vi Jerry Van Amerongen. Han ser ju ganska glad ut också! Hittar man på så roliga strippar är man nog en glad människa!!









Presentation

Omröstning

Hur många goda gärningar har du gjort senaste veckan?
 En
 Flera
 Jättemånga
 Inga
 Vet ej
 Inga, men jag ska!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards