Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Mayamama - 11 mars 2009 17:03

Varför egentligen bry sig om att blogga! Det ända som händer är små stjärnskott som skickas ut i cyberrymden och guppar omkring där till ingen nytta!  Har haft en liten dipp här nu; det har varit kaos på jobbet, har haft noll inspiration och sedan för att inte tala om incidenten den 7:e!!  



Men så när modet börjar återvända litet igen så vet jag varför jag bloggar, eller helt enkelt skriver; jag ser på min omvärld med en mycket mer iakttagande blick ”Hm, vad händer, vad är intressant, vad skulle kanske någon annan tycka är intressant, vad är roligt?! Och i och med att jag skriver så skärper jag mina tankar för mig själv – jag förstår mig själv bättre helt enkelt – bara det inte dumt alls – och jag känner mig kreativ och skapande. That’s why! 


Och så mina cybervänner; häromkvällen när jag satt och deppade om att ”va fan ska man överhuvudtaget bry sig om att plita ihop sina små skrangliga rader så kollade jag min ”Statistik” och såg då att 114 människor hade läst på mina sidor utan att jag gjort ett enda inlägg! Det mina vänner rörde mig så inne i hjärteroten att livsandarna tog ett rejält uppsving igen!! 



Vill alltså säga; TACK alla ni som finns där ute, för att ni tar er tid att läsa mina inlägg!!!




Presentation

Omröstning

Hur många goda gärningar har du gjort senaste veckan?
 En
 Flera
 Jättemånga
 Inga
 Vet ej
 Inga, men jag ska!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards