Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Mayamama - 24 mars 2009 15:14


Oj, oj vad beställningarna dräller in till Ateljén (!).


Just nu har jag sytt färdig en liten väska som kan skådas här på bilderna. Beställaren, jag själv, behövde en liten lätt kasse att bara ha lunchmat och nycklar med till jobbet. Blev så in i bomben trött på att bära runt på en gammal sjavig plastkasse att jag till slut tog en lilafärgad Systemetkasse – bra färg – kändes ändå inte helt rätt!! Alltså blev det till slut denna lilla kreation!



Framsidan med en liten applikation av min favoritvoffisar och tyg i snyggaste nyansen!



Baksida med ficka för att stoppa nycklar i med dragkedja så att de inte trillar ur!



Litet närmare på applikationen som förfärdigats med T-shirt transfer papper och litet tygrester.




Till sist prydde jag min väska med denna lilla ljuvliga ängel som jag fått av min allra bästa vän M; En VooDoll Angel;


Angel har gudomliga krafter. Hon är odödlig och använder sina övernaturliga färdigheter till att skydda och vägleda.


Hon är klok, omtänksam och älskar att hjälpa människor till ett bättre liv. Hon håller ständigt efter människor som har problem eller har det svårt.


Angel skyddar dig från allt ont och vägleder dig genom livet.



Varje VooDoll har sina egna specifika egenskaper. Dessa kan användas för att uppnå både kortsiktiga och långsiktiga målsättningar. Som om inte det vore nog finns det dessutom en hel del gamla finurliga ritualer som man kan genomföra för att få lite extra fart på sin VooDoll.



Man kan naturligtvis ha en VooDoll utan att tro på VooDookraften. Fast det är klart, det skadar ju aldrig att prova.....



Dessa underbara små dockor kan man köpa här;


http://www.voodolls.se/se/








Presentation

Omröstning

Hur många goda gärningar har du gjort senaste veckan?
 En
 Flera
 Jättemånga
 Inga
 Vet ej
 Inga, men jag ska!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards