Alla inlägg den 24 april 2009

Av Mayamama - 24 april 2009 16:54

Allt jag behöver veta i livet har jag lärt av Maya;




-William Wegman



  • If you stare at someone long enough, eventually you'll get what you want.



  • Don't go out without I.D



  • Be direct with people; let them know exactly how you feel by peeing on their shoes.



  • Be aware of when to hold your tongue, and when to use it.



  • Leave room in your schedule for a good nap.



  • Always give people a friendly greeting -- a cold nose in the crotch is effective.



  • When you do something wrong, always take responsibility for it (as soon as you're dragged out from under the bed).



  • If it's not wet and sloppy, it's not a real kiss.
Av Mayamama - 24 april 2009 16:33


Om du tycker att du har en dålig dag på jobbet - kolla in denne kille! Jag tror inte att jag vill byta i allafall!

Av Mayamama - 24 april 2009 16:23


Min andra tur som Svenska KarmaArmén-representat blev till ett väntrum på sjukhuset där jag lämnade boken "Middag med mr Latte" med ett visitkort på sidan 300 på en av stolarna i rummet! Boken är en sorts chick-lit men med en ovanlig blandning av roman och kokbok! Lagom lättsamt för någon att läsa under väntan!



Presentation

Omröstning

Hur många goda gärningar har du gjort senaste veckan?
 En
 Flera
 Jättemånga
 Inga
 Vet ej
 Inga, men jag ska!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards